مشخصات گارانتی و هولوگرام شرکتی

مجموعه ایران تجهیز دو نوع گارانتی برای تجهیزات / محصولات سبد کالایی خود ارايه می دهد.

گارانتی تکمیلی : FF

در این نوع گارانتی محصول دارای گارانتی 18 ماهه مشروط می باشد.(در صورتی که ایراد بوجود آمده از سمت کمپانی تولید کننده باشد) 

امکان دریافت خدمات پس از فروش و تعمیرات (در صورت بروز مشکلات احتمالی از سوی مصرف کننده) وجود دارد.(که هزینه ریالی آن بصورت موردی  و نسبت به ایراد بوجود آمده بررسی و اعلام میگردد)

 کلیه خدمات فنی و پشتیبانی فنی محصول بصورت موردی از طریق واتس اپ واحد فنی (آنلاین) و یا دسترسی تلفنی امکان پذیر می باشد.

گارانتی پایه : MF

در این نوع گارانتی تجهیزات فقط و فقط دارای خدمات پشتیبانی فنی محصول بصورت تلفنی و یا آنلاین می باشند.

*****************************************************************************************************

امکان تبدیل گارانتی پایه به گارانتی تکمیلی حتی بعد از خرید توسط مشتری نیز وجود داشته که بصورت بروز محاسبه و اعمال میگردد.(هزینه آن برابر با  5 درصد قیمت روز تجهیز مورد نظر می باشد)

لازم به ذکر است که گارانتی خریداری شده (تبدیل گارانتی) از تاریخ فاکتور فروش کمپانی (ایران تجهیز) لحاظ میگردد- نه از زمان تبدیل گارانتی و پرداخت بروز آن!

در صورتی که تجهیز معیوب دارای گارانتی پایه باشد نیز امکان تعمیرات برای آن مهیا بوده ولی در هر بار تعمیر مبلغ 2.5 درصد از قیمت روز تجهیز مورد نظر به هزینه واقعی تعمیر محصول اضافه می گردد.

لازم به ذکر است کلیه قطعات و لوازم واحد خدمات پس از فروش و گارانتی قطعات اصلی و اورجینال شرکتی بوده که از کمپانی های مربوطه تامین می گردد.

 

لطفا در مورد نوع گارانتی خود حتما با نمایندگان و عوامل فروش هماهنگی های لازم را انجام دهید.

کلیه محصولات مجموعه ایران تجهیز دارای شرایط فروش و خدمات پس از فروش مشخص و با شماره سریال ثبتی قابل ردیابی می باشند که مشتریان می توانند از اصالت تجهیز خریداری شده اطمینال حاصل فرمایند.